28 Eylül 2013 Cumartesi

Avon Alışverişi #2

Gönderen girllboss zaman: 12:25

Rütin haline gelmiş Bir avon alışverişimle daha karşınızdayıım :) Ürünlere tek tek bakıcak olursak ;

  1. Elektriklenmeyi Kontrol etmeye yardımcı Şampuan: Kullandığım Şampuan biter bitmez deniycem kıvırcık şaçlı olduğum için elektriklenme sorunu fazla oluyor etkisi olucak mı bakalım.
  2. Arı Sütü içeren Yoğun nemlendiricili El kremi: Daha önceki alışverişte Deniz mineralli Olanını almıştım hiç memnun kalmadım Yinede arı sütlüsünü denemek istedim Bir kere denedim kokusu nemlendirmesi gayet başarılı.
  3. Arı Sütü içeren Dudak Balmı:2.kutum bu nemlendirmesi benim için gayet yeterliydi. Fakat bu balmı başka bişey için saklıycam :))
  4. Fondöten Fırçası: İlk defa makyaj yaparken fırça kullanıcam sonuçun nasıl olacağını merak ediyorum doğrusu.
Benden şimdilik bu kadar bay bay :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

:) Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos