12 Temmuz 2013 Cuma

Yüz Temizleme Fırçası

Gönderen girllboss zaman: 14:01
Merhabaaa J
Size yüz temizleme fırçamdan bahsetmek istiyorum. Cilt temizliği ile ilgili araştırma yaparken genelde bu tarz fırçaların önerildiğini gördüm ve bende bir tane edindim.

Yalnız gözenekleri büyütebileceği söyleniyor o yüzden çok sık kullanmamaya dikkat ediyorum çünkü toniğim bitti bu sıralar yeni almam gerekiyor Gördüğünüz gibi koruyucu kapağı var buda kirlenmesini önlüyor sonuçta yüzümüze sürdüğümüz bir şey dikkat etmek lazam ^^


Fırçayı ilk kullandığımda baya sert gelmişti ama kullandıkça yumuşadı.

Nasıl kullanıldığına gelecek olursak herhangi bir yüz temizleme ürünü ile sizin tercihinize kalmış sürüyoruz ardından ürünü fırçayla dağıtarak masaj yapar gibi uyguluyorsunuz. Birde dikkat edilmesi gereken bir yer var sivilceniz varsa fazla kurcalamamanız dağılabilir. Fiyatı: 3tl civarındaydı.





6 yorum:

Adsız dedi ki...

bu fırçadan bende de var bi aydır haftada bir defa kullanıyorum ama hala yumuşamadı , hatta sıcak suda falan beklettim ama hala sert bende attım bi köşeye kullanmıyorum artı :)

girllboss on 12 Temmuz 2013 19:15 dedi ki...

Benimkide tamamen yumuşamış değil ama çok bastırmadan kullanmaya çalışıyorum yinede :)

Adsız dedi ki...

hm anladım canım benim blogumada beklerim :)
http://sncnnnr.blogspot.com/

girllboss on 13 Temmuz 2013 14:34 dedi ki...

tabi geliriim :)

mervelil on 3 Ağustos 2013 02:19 dedi ki...

Bende alayım bu firca dan.Bana da beklerim canım :)

girllboss on 6 Ağustos 2013 14:18 dedi ki...

Al tabi tavsiye ederim :) hemen geliyorum canım :)

Yorum Gönder

 

:) Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos