23 Temmuz 2013 Salı

Alışveriş #

Gönderen girllboss zaman: 16:24
Merhabaa :)
Gelmesini sabırsızlıkla beklediğim Avon ürünlerim sonunda geldi :) Bu postu yazmakta biraz geciktim ve o sırada duş jeli hariç (bitirilmeyi bekleyen duş jeli vardı) hepsini deneme fırsatım oldu. Ama bazılarını ayrı bir şekilde yorumlayacağım. Geçelim Neler Aldığıma:


  1. Avon Foot Works- Ayaklar için yumuşatıcı krem
  2. Avon Senses banyo sonrası vücut spreyi, İtiraf etmeliyim ki bunu parfüm gibi bişey olduğu düşünerek almıştım ama kremimsi bi yapısı var o şekilde uyguluyorsunuz.
  3. Clear skin akneye meyilli ciltler için siyah nokta görünümünü düzgünleştirici tonik, Siyah noktalarla başım dertte :( belki etki eder diyerek bi şans vermek istedim bu ürüne.
  4. Acon care deniz mineralleri içeren el kremi, Pek sevmedim bu ürünü elleri yumuşaklık hissi hiç vermiyor hatta kurutuyor.
  5. Avon Strawberry duş jeli, Tam adını yazamadım kalkıp bakmak zor geldi kusura bakmayın :( Annem Bu duş jellerini çok seviyor bende onun istediği üzerine şipariş ettim. Kokusuna bayıldıım.


Benim Avon Alışverişim böyle siz son zamanlarda neler aldınız?

4 yorum:

Unknown on 23 Temmuz 2013 17:09 dedi ki...

Ben de el kreminden hiç memnun değilim :(

girllboss on 23 Temmuz 2013 19:41 dedi ki...

Malesef canım ya

Unknown on 23 Temmuz 2013 22:04 dedi ki...

Bir blogta headaer istediğini görmüştüm ve sana header yaptım bana ulaşır mısın?
hayaticindenn@gmail.com

girllboss on 24 Temmuz 2013 12:01 dedi ki...

Mesaj attım :)

Yorum Gönder

 

:) Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos