19 Temmuz 2013 Cuma

2. El Kitap

Gönderen girllboss zaman: 17:46
Merhabalar :D
Uzun süredir yazı yazmıyorum diğer blog arkadaşlarının yazılarını  okumakla yetiniyorum. Ama size bu güzel kampanyayı anlatmadan geçemiycem J
Bugün annemle alışverişe çıktık, tabi bu alışverişte kitap olmadan olmaz benim için
Evden daha önce okuduğum yada artık bana göre çocuksu kalmış kitaplardan 2 tane seçtim ama üstlerinde orijinal kağıdı olanlardan.

Gördüğünüz gibi onları verip 1 tl ekleyerek istediğim başka kitapla değiştirebiliyosun yada 3 kitabı 10 tl’ye alıyosun  kiralama diyor ama geri götürmenize gerek yok o kitaplarda  2. el fakat hepsi çok yeni duruyor.

Ben bunları Seçtim 
Tek tek bakıcak olursak

Billie  Letts-Ay oyunu 

                                                          James Grıppando- Kral Fidyesi
  
                                                      Buda değişim yapmadan aldığım kitap 


Canan Tan- Piraye





4 yorum:

Unknown on 19 Temmuz 2013 18:13 dedi ki...

Ben de 2.el kitapçılardan alışveriş yapıyorum ve çok memnunum :)

miyavkedicik on 19 Temmuz 2013 18:49 dedi ki...

Çok güzel bir uygulama. Ben de Konya da geçen gün böyle bir uygulama yapan bir kitapçı gördüm ordan iki kitap aldım okuyup değiştirmeye götüreceğim. Mükemmel bir uygulamam bence..
Keyifli okumalar..:))

girllboss on 19 Temmuz 2013 21:39 dedi ki...

Bende Öyle :)

girllboss on 19 Temmuz 2013 22:16 dedi ki...

Aa Konyada mı oturuyosunuz bende bayramı orada geçiricem dediğiniz kitapçı nerelerde belki uğrarım :) Bencede öyle teşekkürler :)

Yorum Gönder

 

:) Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos