29 Temmuz 2013 Pazartesi

Dalin Hassas ciltler için Sabun

Gönderen girllboss zaman: 17:28
Merhabaaa J

Bugün size beni çocukluğuma götüren bu sabundan bahsedeceğim . Genelde doktorlar yüzün pH değerini bozduğu için önermiyorlar. Bende hep bu sebepten kullanmamıştım hiç sabun tâki markette dolaşırken dalin sabun dikkatimi çekene kadar.  bebekler için üretilmiş/hassas ciltler için olan bu sabunun  ne zararı olabilir ki dedim ve aldım J  İyiki de almışım ilk yıkamadan itibaren yumuşacık ve o klasik dalinin mis gibi kokusunun koktuğu bir ciltle karşılaşıyorsunuz J birkaç yıkamadan sonrada sivilcelerimide kuruttu daha ne olsun J

Orijinal kutusu böyle 

Fakat daha hijyenik olması açısında ben sabunluğa koymayı tercih ediyorum 



Sevgiler.


7 yorum:

Unknown on 29 Temmuz 2013 17:34 dedi ki...

Yüzü temizlemek için de alabilirim aslında :)

girllboss on 29 Temmuz 2013 17:38 dedi ki...

Denemeye değer bana sorarsınız temizliği hissettiriyor :)

Adsız dedi ki...

Çok iyi temizliyor ve canlılık veriyor ben küçüklüğümden beri bazı dalin ürünlerini kullanıyorum :) ;)

girllboss on 19 Ağustos 2013 23:13 dedi ki...

Ne güzeel :)

Unknown on 11 Mart 2017 00:09 dedi ki...

Bu sabunun içinde sls var mi

Unknown on 11 Mart 2017 00:09 dedi ki...

Bu sabunun içinde sls var mi

Unknown on 27 Nisan 2020 14:43 dedi ki...

Bende kokusunu çok seviyorum acaba yağlı cşlt için uygunmu gözeneklerimbüyük iyi gelirmi

Yorum Gönder

 

:) Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos