8 Temmuz 2013 Pazartesi

Oriflame Silk Beauty Batık Önleyici Jel

Gönderen girllboss zaman: 16:02
Merhabaa :)
Bugün Sizlere Oriflame Silk Beauty Batık Önleyici Jel hakkında bilgi vermek istiyorum.
Birçok kızın/kadının sorunudur diye tahmin ediyorum batık oluşumu Bende de bu sorun var ve bu jeli görünce hemen aldım. Bi kaç kez kullandım batıklarda baya azalma gözlemledim, sivilce yapıyor ama ben pek sorun etmedim açıkcası çok az oluyor çünkü. Fiyatıda 7 tl civarında gayet uygun :)


Kullanımı ise : Tıraştan hemen sonra veya ağda işleminden 12 saat sonra doğrudan uygulanıyo ilk sürdüğünüzde biraz karıncalanma hissi veriyor ama kendisindede yazıyo doğal bişey yani :)

İnşallah bu sorunu yaşayanlara bi fikir vermişimdir sevgiler  :)


6 yorum:

Unknown on 10 Temmuz 2013 19:53 dedi ki...

Merhabalar bende bloguma beklerim :) Sevgiler
http://sekerengi.blogspot.com/

girllboss on 11 Temmuz 2013 13:06 dedi ki...

Tabiki gelirim :)

bademlebuduk on 11 Temmuz 2013 13:43 dedi ki...

çok uygunmuş gerçekten, ilk defa gördüm ürünü

girllboss on 11 Temmuz 2013 18:21 dedi ki...

Evet batık sorunu olanlar için ideal :)

Emel on 13 Temmuz 2013 04:59 dedi ki...

bende de cok var ama bu önleyici jel diyor ya oluşmşları da azaltıyor diyorsunuz değil mi? Bu batıklardan kurtulmam lazımmm.. http://nur-ela-m.blogspot.com/ bu da benim blogum, begeneceginizi umuyorum :)

girllboss on 13 Temmuz 2013 12:36 dedi ki...

hem önlüyor hemde azaltıyor yani ben azalma gözlemledim bu sorundan kurtulmak istiyorsanız denemekte fayda var :) bloguna ziyaretine geliyorum ozaman :D

Yorum Gönder

 

:) Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos