21 Şubat 2014 Cuma

Bitenler

Gönderen girllboss zaman: 17:05
Merhabalar :)
Çok az olsada kullanip bitirdiğim ürünleri göstermek istedim bakicak olursak

Avondan aldığım şampuan var uzun süredir banyoda duruyordu nerdeyse tamamı duruyor sevememistim atıyorum
Colgate plax ağız çalkalama suyu normal bi üründu 
Sensodyne diş macunu çok memnunum bu macunlardan gerçekten ise yarıyolarlar benim bitirdiğim tam koruma hassasiyet çürükler için tavsiye edicegim bir ürün.
She roll-on 2adet bitirmisim her seferinde farklı alıyorum çok güzel korkuyorlar parfüm sıkmışsin gibi oluyor memnunum yenisi alındı bu sefer mor kutulu :)
Sleepy makyaj temizleme mendili yüzümü sildikten sonra suyla yıkamıssin gibi ıslak bi his veriyodu bu özelliği hariç iyi bi ürün tekrar alinabilir
Apaks makyaj pamuğu severek kullanıyorum yenisi alındı bile 
2adet dudak ürünü var niveanin lip balmı beğenmedim bir daha almam birde lip gloss güzel bi üründü ama bir daha almam sanıyorum.

Benim bitirdiklerim bu kadardı zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkürler !

0 yorum:

Yorum Gönder

 

:) Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos