8 Mart 2014 Cumartesi

8 Mart Alışverişi

Gönderen girllboss zaman: 20:57
Öncelikle Tüm Kadınların Kadınlar Günü Kutlu Olsun :) 

Bandırmaya gratis açılmıış haberim yok bugün alışveriş merkezinde gezerken tesadüfen gördüm ve sevinçten ne yapıcağımı bilmeden koştum girdim hemen çıkarkende resim çekiyim dedim ama kaydırmışım heycandan heralde :D

Önceden bilseydim bütçe ayırırdım ama şimdilik bunlarla idare edicez.:/ Palmolivin ne zamandır almak istediğim çikolata tutkusu duş jeli indirimde 5tl'ye düşmüştü. Loreal elseve saç maskesi 10 tl. Burun Bandında %50 indirim vardı sanırım 2-2,5 gibi fiyata denk geldi.



Migrosta kadınlar gününe özel bir alana bir bedava kampanyası vardı. Dove krem 2si 5 tlydi. 8x4 deodorant 2si 4buçuk tl.
Kipadan tabletim için kılıf aldım 10 tlydi fiyatı. Garnier Makyaj temizleme sütüde 10 tlydi.
Benim aldıklarım bu kadar umarım sıkılmadınız Sevgiler!



0 yorum:

Yorum Gönder

 

:) Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos