16 Mart 2014 Pazar

Ne okudum #3Günahkar

Gönderen girllboss zaman: 18:50



Ters gerritsen kitaplarını duymayan yoktur heralde bende uzun süre önce duymuş ama bir türlü okuma fırsatı bulamamıştım. İnstagramda mustafa sancagın kitap hediye ettiğini görüp yorum bıraktım ve kitap benim olmuş oldu 2 gün içinde elime ulaştı tekrar teşekkür ediyorum ona burdan :)
Kitaba gelicek olursak çok beğendim okuduğum yorumların hepsini hak ediyor. 
Graystones manastırında öldürülen 2 rahibeyle olay başlıyor ve çok akıcı bir şekilde devam ediyor. Otopsi bölümleri biraz mide bulandırıcı olabilir ama benim ilgimi fazlasıyla çekti :D
Sonlarında artık ne olmuş kim yapmış neden yapmış falan diye delirdim çünkü tahmin etmek çok güç Ama sonuç olarak cinayetleri neticelendirdik :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

:) Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos